Hulp en uitleg voor apparaten in uw tijdelijke woning

Snel TV en Ziggo instellen

Download hier de foto handleiding om snel het Ziggo modem te activeren en makkelijk de TV kanalen in te stellen.

Inloggen Internet

Internet toegang met kaartje

  • Aan het witte Ziggo modem kunt u het oranje flapje eruit trekken met de inlog gegevens.

  • Netwerknaam zie cijfer 1. Wachtwoord zie cijfer 2. Modemwachtwoord is niet van belang.

  • Ook kunt u met uw smartphone direct inloggen door de QR Code (3) te gebruiken.

Internet toegang zonder kaartje

  • Mocht het kaartje ontbreken dan kunt u nog steeds inloggen op een andere manier.

  • Kijk onderop het Ziggo modem van uw tijdelijke woning waar de netwerknaam en wachtwoord staan vermeld.

  • Handig om een foto ervan te maken, dan heeft u de gegevens altijd bij de hand.

Uitgebreide handleidingen Ziggo en TV

Ziggo Modem

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

Ziggo Verbinding

Ga naar de interactieve probleemoplosser.

Heeft u een directe supportvraag? Neem dan met ons contact op.

Salora TV

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

Handleidingen Mobiel Internet en Digitenne

TP-Link Mifi

Mobiel modem (Dongel)

Makkelijk online:

  1. Zorg dat het apparaat in het stopcontact zit
  2. Voor ‘Aan’ of ‘Uit’, druk 3 seconden op de knop aan de zijkant
  3. Log in op WiFi met gegevens op de sticker

Voor uitgebreide uitleg:
Download fabriekshandleiding (PDF) of bekijk de uitlegvideo.

TC-Linkzone Mifi

Mobiel modem (Dongel)

Makkelijk online:

  1. Zorg dat het apparaat in het stopcontact zit
  2. Voor ‘Aan’ of ‘Uit’, druk 3 seconden op de knop aan de zijkant
  3. Log in op WiFi met gegevens op de sticker

Voor uitgebreide uitleg:
Download fabriekshandleiding (PDF) of bekijk de uitlegvideo.

Digitenne TV

Indien geen Ziggo mogelijk

Snel betere ontvangst:

  1. Plaats de platte vierkante antenne zo dicht mogelijk tegen het raam
  2. Draai de antenne langzaam
  3. In bepaalde gevallen kan de antenne door Welna Woningservice verlegd worden naar de buitenkant

Voor uitgebreide uitleg:
Raadpleeg de KPN webpagina of bekijk de uitlegvideo.

Uitleg andere apparaten in uw woning

ETNA Kookplaat

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

ETNA Oven

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

BEKO Wasmachine

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

IKEA Koelkast

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

Koffiezetapparaat

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

Koken op Inductie

Ga naar de uitgebreide webpagina waarin alles wordt toelicht.

Duurzamer en ook veiliger koken zonder gas en open vuur.

Masz pytanie lub problem? Wtedy szybko rozwiążemy problem!

Czy masz problemy z połączeniem internetowym lub telewizją, a może masz jakieś pytania dotyczące tymczasowego domu? W takim razie Welna Woningservice zawsze będzie Twoim partnerem w opiece. Wypełnij poniższy formularz, a my od razu uzyskamy właściwe informacje, dzięki którym będziemy mogli pomóc Ci jeszcze szybciej i rozwiązać Twój problem. Po otrzymaniu Twoich danych natychmiast rozpoczniemy pracę nad nimi i postaramy się skontaktować z Tobą tego samego dnia, aby przedstawić Ci rozwiązanie, które nie będzie sprawiało Ci kłopotów.

Zadaj pytanie Welnie!

Pytanie lub problem rezydenta

Proszę podać w uzasadnieniu, czy brakowało Państwu jakichś przedmiotów lub czy cokolwiek innego wydarzyło się w trakcie przeprowadzki lub po niej. Dodanie zdjęć pozwala lepiej zrozumieć sytuację.

Prosimy o podanie w uzasadnieniu, czy czegoś brakuje w wyposażeniu lub czy jest coś innego, o czym chcieliby Państwo poinformować w kontekście tymczasowego zakwaterowania. Dodanie zdjęć pozwala lepiej zrozumieć sytuację.

Proszę zaznaczyć w uzasadnieniu, czy jest to Państwa własny telewizor, czy też znajdował się on już w Państwa tymczasowym domu. Przesyłając zdjęcia przodu i tyłu telewizora, dostarczysz nam dodatkowych informacji, dzięki którym będziemy mogli szybciej rozwiązać Twój problem.

Posiadając te informacje możemy zacząć wysyłać zapytania do Ziggo.

Wypełniając ten formularz, będziemy mogli natychmiast rozpocząć pracę zdalną i ewentualnie rozwiązać problem.

Staramy się odpowiadać na Państwa pytania telefonicznie w ciągu 4 godzin roboczych. Jeśli nie odpowiemy, wyślemy Ci wiadomość WhatsApp. Jeśli to nie pomoże, wyślemy Ci wiadomość e-mail.

Albo napisz do nas…

W przypadku pytań ogólnych:
info@welnawoningservice.nl

W przypadku pytań technicznych:
online@welnawoningservice.nl