Veenendaalplein en Omgeving

Bewonersbrochure

Deze informatiepagina is de webversie van de bewonersbrochure, bedoeld voor de bewoners van Veenendaalplein, Varikstraat, Vianenstraat en Veldhuizenstraat die recentelijk zijn verhuist naar een logeerwoning.

Download hier de PDF versie

Welkom in uw tijdelijke woning!

Stadgenoot is reeds gestart met het verbeteren van uw buurt aan en rondom het Veenendaalplein. Door het uitvoeren van onderhoud en ook te verduurzamen maken wij uw woning comfortabel, energiezuinig en toekomstbestendig. In opdracht van Stadgenoot voert aannemer Hemubo de renovatie-werkzaamheden uit en ondersteunt Welna Woningservice in het verlengde daarvan u in het ontzorgen door diensten aan te bieden zoals: het verhuizen naar en van uw tijdelijke logeerwoning als ook het opfrissen en inrichten daarvan.

We zullen ons uiterste best doen om de periode voor-, tijdens- en na uw tijdelijk verblijf in uw logeerwoning zo prettig mogelijk te laten verlopen. En hopen dat u zich snel thuis zult voelen in uw logeerwoning.

Met vriendelijke groet,
Team Welna woningservice

Praktische Informatie over de logeerwoningen en handleidingen

Om u zo snel mogelijk wegwijs te maken in uw tijdelijke logeerwoning hebben wij voor u een aantal handleidingen online beschikbaar gesteld. Hierdoor weet u hoe de TV, koelkast wasmachine of uw Wifi verbinding werkt. Daarnaast zijn er ook video’s te vinden voor een duidelijke visuele hulp.

Huisregels

Om uw verblijf en dat van anderen prettig te maken, vragen wij u de volgende regels te respecteren:

  • Houd rekening met de buren en vermijd overmatig geluid.
  • Laat geen afval achter in gemeenschappelijke ruimtes; gebruik de afvalcontainers.
  • Huisdieren zijn alleen toegestaan na overleg.
  • Meld eventuele schade of defecten direct aan Welna Woningservice BV.
  • Niet roken in de logeerwoningen.
  • Bij vertrek dient de woning netjes en schoon te worden achtergelaten.

Faciliteiten en services

Alle makkelijke diensten en winkels van Veenendaalplein en omgeving hieronder op een rijtje:

Supermarkten

  • Albert Heijn | Karspeldreef 1389
  • Jumbo | Reigersbos 196
  • Vomar | Ruiseveenpad 30

Openbaar vervoer

Bushalte Veenendaalplein:

  • Bus 47 richting Station Holendrecht | elke 15 minuten

  • Bus 47 richting Station Bijlmer | elke 15 minuten

Parkeren in de buurt

  • Parkeren Veenendaalplein en omgeving
    is GRATIS!

Medische voorzieningen

  • Algemeen alarmnummer: 112
    (voor medische noodgevallen)

  • Huisartsenspoedpost Zuidoost: 088-003 0600
    Lokatie: Amsterdam AMC.
    Meibergdreef 9, 1105 AZ Amsterdam

Woningcorporatie Stadgenoot

  • Algemeen contactnummer: 020-511 8000

  • Technische storingen: 020-511 8000

Welna Woningservice

  • Storingen TV en internet: 06-4545 6242
  • Gebreken logeerwoning: 06-3302 6043

Internet toegang met kaartje

  • Aan het witte Ziggo modem kunt u het oranje flapje eruit trekken met de inlog gegevens.

  • Netwerknaam zie cijfer 1. Wachtwoord zie cijfer 2. Modemwachtwoord is niet van belang.

  • Ook kunt u met uw smartphone direct inloggen door de QR Code (3) te gebruiken.

Internet toegang zonder kaartje

  • Mocht het kaartje ontbreken dan kunt u nog steeds inloggen op een andere manier.

  • Kijk onderop het Ziggo modem van uw tijdelijke woning waar de netwerknaam en wachtwoord staan vermeld.

  • Handig om een foto ervan te maken, dan heeft u de gegevens altijd bij de hand.

Ai o întrebare sau o problemă? O vom rezolva rapid!

Aveți probleme cu conexiunea la internet sau cu televizorul sau aveți o altă întrebare despre locuința dumneavoastră temporară? Welna Woningservice este mereu disponibil pentru a vă ajuta. Completând mai întâi formularul de mai jos, vom avea imediat informațiile corecte pentru a vă ajuta și mai rapid și a vă rezolva problema. După ce primim informațiile dumneavoastră, vom începe să lucrăm la aceasta imediat, cu scopul de a vă suna în aceeași zi cu o soluție fără griji.

Pune întrebarea ta către Welna!

Întrebare sau problemă a rezidentului

Vă rugăm să indicați în explicația dumneavoastră dacă vă lipsesc obiecte sau dacă s-a întâmplat altceva în timpul sau după mutare. Încărcarea fotografiilor va oferi mai multă claritate asupra situației.

Vă rugăm să indicați în scrisoarea de intenție dacă observați că lipsește ceva în mobilier sau orice altceva doriți să menționați despre locuința temporară. Încărcarea fotografiilor va oferi mai multă claritate asupra situației.

Vă rugăm să indicați în explicația dumneavoastră dacă televizorul este al dumneavoastră sau se afla deja în locuința dumneavoastră temporară. Încărcarea fotografiilor din partea din față și din spate a televizorului ne va oferi informații suplimentare, astfel încât să putem rezolva problema mai rapid.

Cu aceste informații putem deja începe să solicităm informații de la Ziggo.

Completând acest formular putem începe imediat să lucrăm de la distanță și, eventual, să rezolvăm problema.

Ne propunem să răspundem la întrebarea dumneavoastră telefonică în termen de 4 ore lucrătoare. Dacă nu răspundem, vă vom trimite un mesaj pe WhatsApp. Dacă nu funcționează, vă vom trimite un e-mail.

Sau trimiteți-ne un e-mail…

Pentru întrebări generale:
info@welnawoningservice.nl

Pentru întrebări tehnice:
online@welnawoningservice.nl