Hulp en uitleg voor apparaten in uw tijdelijke woning

Snel TV en Ziggo instellen

Download hier de foto handleiding om snel het Ziggo modem te activeren en makkelijk de TV kanalen in te stellen.

Inloggen Internet

Internet access with card

  • On the white Ziggo modem you can pull out the orange flap with the login details.

  • Network name see number 1. Password see number 2. Modem password is not important.

  • You can also log in directly with your smartphone by using the QR Code (3).

Internet access without a ticket

  • If the card is missing, you can still log in in another way.

  • Look at the bottom of the Ziggo modem of your temporary home where the network name and password are stated.

  • It is useful to take a picture of it, so you always have the information at hand.

Uitgebreide handleidingen Ziggo en TV

Ziggo Modem

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

Ziggo Verbinding

Ga naar de interactieve probleemoplosser.

Heeft u een directe supportvraag? Neem dan met ons contact op.

Salora TV

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

Handleidingen Mobiel Internet en Digitenne

TP-Link Mifi

Mobiel modem (Dongel)

Makkelijk online:

  1. Zorg dat het apparaat in het stopcontact zit
  2. Voor ‘Aan’ of ‘Uit’, druk 3 seconden op de knop aan de zijkant
  3. Log in op WiFi met gegevens op de sticker

Voor uitgebreide uitleg:
Download fabriekshandleiding (PDF) of bekijk de uitlegvideo.

TC-Linkzone Mifi

Mobiel modem (Dongel)

Makkelijk online:

  1. Zorg dat het apparaat in het stopcontact zit
  2. Voor ‘Aan’ of ‘Uit’, druk 3 seconden op de knop aan de zijkant
  3. Log in op WiFi met gegevens op de sticker

Voor uitgebreide uitleg:
Download fabriekshandleiding (PDF) of bekijk de uitlegvideo.

Digitenne TV

Indien geen Ziggo mogelijk

Snel betere ontvangst:

  1. Plaats de platte vierkante antenne zo dicht mogelijk tegen het raam
  2. Draai de antenne langzaam
  3. In bepaalde gevallen kan de antenne door Welna Woningservice verlegd worden naar de buitenkant

Voor uitgebreide uitleg:
Raadpleeg de KPN webpagina of bekijk de uitlegvideo.

Uitleg andere apparaten in uw woning

ETNA Kookplaat

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

ETNA Oven

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

BEKO Wasmachine

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

IKEA Koelkast

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

Koffiezetapparaat

Download hieronder de fabriekshandleiding.

Productafbeelding kan in de praktijk licht afwijken tov geleverd product.

Koken op Inductie

Ga naar de uitgebreide webpagina waarin alles wordt toelicht.

Duurzamer en ook veiliger koken zonder gas en open vuur.

Do you have a question or problem? We will solve it quickly!

Are there problems with your internet connection or TV or do you have another question about your temporary home? Then Welna Woningservice is always your care-free partner. By first filling in the form below, we immediately have the right information to help you even faster and solve it for you. After receiving your information, we will immediately start working with your information with the aim of calling you the same day with a carefree solution in prospect.

Ask your question to Welna!

Resident question or problem

Indicate in your motivation if you are missing items or if something else happened during or after the move. By uploading photos you provide extra clarity about the situation.

Indicate in your motivation if you miss things in the interior or anything else you want to report about the temporary home. By uploading photos you provide extra clarity about the situation.

Please indicate in your motivation whether it is your own TV or whether it was already present in your temporary home. By uploading photos of the front and back of the TV you immediately give us extra information so that we can solve your problem faster.

With this information we can already start requesting information from Ziggo.

By filling this in, we can immediately start working remotely and possibly solve the problem.

We aim to answer your question by phone within 4 working hours. If there is no answer, we will send you a WhatsApp message. If that does not work, we will send you an email message.

Or email us…

For general questions:
info@welnawoningservice.nl

For technical questions:
online@welnawoningservice.nl